
четверг, 29 декабря 2011 г.
Новорічний вечір у Центрі позашкільної роботи

четверг, 22 декабря 2011 г.
Районний збір лідерів учнівського самоврядування
Відкриття районного збору лідерів учнівського самоврядування,
20 грудня 2011 року
директор Центру позашкільної роботи і дитячої творчості Тетяна Тидір, методист Центру Марія Рудейчук
Учасники збору
Учасники районного збору
Іван Карпишинець, голова учкому Канорської ЗОШ І-ІІ ст, заступник президента районної асоціації лідерів презентує свою організацію
Презентація учнівської організації Завадської ЗОШ І-ІІ ст.
Учасники збору під час конкурсу "Візитка лідера"
Презентація учнівської організацій
В.Ворітської ЗОШ І-ІІІ ст.Презентація учнівської організацій
Гукливської ЗОШ І-ІІ ст.
Концерт для лідерів учнівського самоврядування.
Хореографічна група "Непосиди" Центру позашкільної роботи.
Танець "Гномики", постановка керівника колективу Віталії Райчинець
Пісня " Даруй мені мамо", виконують вихованки студії естрадного співу Центру Діана Брунцвик та Катерина Хміль. Керівник Любов Тимкович
Танець "Карнавал", виконує хореографічна група "Ренесанс" Центру.
Керівник Віталія Райчинець
Уривок із казки "Кіт у чоботях" виконують учасники драматичного гуртка Центру . У ролях - Принцеса - Марина Романець, Король - Михайло Підгорний, Кіт - Олександр Оміцинський, Жак-простак - Дмитро Борбіль, Людожер - Вікторія Бабець. Постановка керівника колективу Аліни Щур
Уривок із казки "Кіт у чоботях"
Уривок із казки "Кіт у чоботях"
Пісню "Новий рік" виконує Ліля Чикур,вихованка студії естрадного співу Центру, керівник Любов Тимкович
"Східний танець" виконує хореографічна група "Ренесанс" Центру.
Постановка керівника колективу Віталії Райчинець
"Східний танець" , солістка Наталія Куля
Для всіх учасників збору співає Марійка Монда
Вручення подарунків лідерам
вторник, 20 декабря 2011 г.
Районний етап Всеукраїнської виставки декоративно - ужиткового і образотворчого мистецтва "Знай і люби свій край"
У Центрі позашкільної роботи і дитячої творчості з 1 по 9 грудня 2011 року діяла виставка декоративно - ужиткового і образотворчого мистецтва "Знай і люби свій край". У виставці взяли участь учні із 15 загальноосвітніх шкіл району та вихованці Центру позашкільної роботи.
На виставку було представлено роботи за двома розділами: декоративно-ужиткове мистецтво - різьба по дереву, художня кераміка, в'язання спицями та гачком, художня вишивка, народна лялька, м'яка іграшка, писанкарство, вироби з тіста та шкіри,декоративний та народний розпис, бісероплетіння, оригамі, вироби з природних матеріалів; образотворче мистецтво - графіка, живопис та малі скульптурні форми.
Кращими були роботи з дерева вихованців гуртка ЦПРДТ Сличка Михайла та Шусти Сергія "Герби: України, Закарпаття, Воловця", декоративна тарілка Зуба Івана із Н.Ворітської ЗОШ, "Сувеніри Закарпаття" та "Дівчина із Жденієва" Чокнадія Василя із Жденіївської ЗОШ, сувенір "Кленовий листок" Вудмаски Віталія із Кичірнянської ЗОШ, підставка "Золоті листочки" Дурневича Василя із Біласовицької ЗОШ. З кераміки хороші роботи представили вихованці гуртка декоративно-прикладного мистецтва ЦПРДТ під керівництвом Л.Лопіт.
Велику групу експонатів склали вироби в"язання гачком та спицями. Це платтячка для ляльки Сідак Тетяни із Біласовицької ЗОШ, серветки вихованців гуртка"Художня вишивка" ЦПРДТ, керівник М.Фензь, серветки із В.Ворітської ЗОШ. Цікавими були вишиті картини, рушники із Гукливської, Буковецької ЗОШ, ЦПРДТ. Вироби з тіста представили учні Канорської та В.Ворітської ЗОШ, з полімерної глини ЦПРДТ. Декоративний розпис представили вихованці гуртка декоративно-прикладного мистецтва Центру, керівники Л.Лопіт, Л.Гулович. Бісероплетіння представили учні Волвецької, Скотарської, Підполозянської, Н.Ворітської, Жденіївської ЗОШ та школи-інтернату.
Велику групу експонатів склали вироби в"язання гачком та спицями. Це платтячка для ляльки Сідак Тетяни із Біласовицької ЗОШ, серветки вихованців гуртка"Художня вишивка" ЦПРДТ, керівник М.Фензь, серветки із В.Ворітської ЗОШ. Цікавими були вишиті картини, рушники із Гукливської, Буковецької ЗОШ, ЦПРДТ. Вироби з тіста представили учні Канорської та В.Ворітської ЗОШ, з полімерної глини ЦПРДТ. Декоративний розпис представили вихованці гуртка декоративно-прикладного мистецтва Центру, керівники Л.Лопіт, Л.Гулович. Бісероплетіння представили учні Волвецької, Скотарської, Підполозянської, Н.Ворітської, Жденіївської ЗОШ та школи-інтернату.
Цікаві вироби в техніці оригамі виготовили учні Абранської, Н.Ворітськї ЗОШ та вихованці Центру, керівники Л.Гулович, Н.Буцко. Порадували своїми роботами у техніці паперопластики учні школи - інтернату Кривка Юрій, Дербаль Любов, Ісевич Руслана, Реблян Василь, які виготовили цікаві карнавальні та новорічні маски. У групі образотворче мистецтво довершені малюнки представили Цап Євген із Кичірного, Ціник Ірина, В"ячало Андрій із Воловецької ЗОШ, вихованці гуртка декоративно-прикладного мистецтва ЦПРДТ, керівник Л.Лопіт.
Кращі роботи по кожному виду відправлено на обласний етап Всеукраїнської виставки в м.Ужгород.
Фото Л.Чорней
Новорічна виставка дитячих робіт у Центрі
У Центрі позашкільної роботи пройшла виставка дитячих робіт "Новорічний подарунок". У виставці взяли участь гуртківці Центру та учні Жденіївської, Н.Ворітської ЗОШ І-ІІІ ст., Скотарської, Гукливської ЗОШ І-ІІ ст.
Виставку відвідали батьки та вихованці Центру позашкільної роботи і дитячої творчості, а кращі роботи відправлено на обласну виставку в м.Ужгород.
Виставку відвідали батьки та вихованці Центру позашкільної роботи і дитячої творчості, а кращі роботи відправлено на обласну виставку в м.Ужгород.
пятница, 16 декабря 2011 г.
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ОРГАНІЗАТОРА - ЛІДЕРА
ПАМ’ЯТКА
ДЛЯ ОРГАНІЗАТОРА - ЛІДЕРА
1. Отримавши доручення, перш за все виясни, в чому його суть: яка його мета, до якого часу воно повинно бути виконане.
2. Пам"ятай: одержане завдання ти повинен зрозуміло пояснити товаришам.
3. Добре підготуй себе до роботи.
4. Чітко усвідом свої обов"язки і права як керівника, а також підлеглих тобі товаришів.
5. Якщо робота, яку ти організовуєш, потребує матеріальних затрат, виріши з дорослими, де взяти коштів. Склади список всіх необхідних матеріалів. Придбавши їх, за все витрачене відзвітуйся.
6. Добре знай товаришів, на що кожен здатний. Чим більше ти будеш знати про своїх товаришів по роботі, тим краще ти зможеш організувати на виконання спільної справи.
7. Перед тим, як приступити до роботи, склади план. Назви основні етапи роботи, послідовність їх виконання. Виділи головне, передбач утруднення і подумай як їх можна уникнути.
8. Познайом своїх товаришів з метою завдання, обговори з ними план. Уважно послухай всі пропозиції і зауваження, дай відповідь на запитання. Врахуй всі розумні поряди, прийми колективне рішення. І - за роботу!
9. Із самого початку постав себе як керівник, організатор. Він є той, хто уважно, чуйно ставиться до підлеглих, але в той же час виявляє свою рішучість при виконанні спільної справи.
10. В організаторській роботі найважливіше правильно розставити людей і керувати ними в ході справи, зроби так, щоб кожен отримав конкретне завдання у відповідності зі своїми можливостями і задатками. Попроси кожного повторити те, що ти йому доручив, запитай як він збирається його виконувати, допоможи порадою. Точно вкажи строки виконання і порадь, що після виконання завдання необхідно відзвітуватися з азроблене і за ті матеріали, які були використані. Якщо якесь завдання виконуватимуть декілька чоловік, признач старшого. Не берись за все сам, один ніколи не зробить того, що може зробити добре організований колектив. Твоє завдання - домогтися цієї організованості. Не сиди, склавши руки, коли інші працюють, якщо ти не зайнятий - включайся в роботу, допоможи тому, кому важко.
11. До товаришів стався справедливо, суди про них по роботі, а не по словах або твоїх особистих симпатіях. Будь тактовним, ввічливим. Але якщо хтось не розуміє твого звернення у вигляді прохання, розпорядись, прикажи.
12. Якщо наказ не виконаний, перш за все виясни причини: можливо, це викликано хворобою або браком досвіду і умінь. Якщо поважних причин немає, то слід товариша переконати, пояснити йому важливість справи, показати, як працюють інші, сказати, що тивимагаєш не для себе, а на спільне благо, що сьогодні ти керівник, а завтра, можливо, буде він. Якщо переконання не допомагають, звернись до сили колективу, використавши право осудження. Тільки використавши всі способи свого впливу і колективного, звернись за допомогою до старших. Разом з тим пам"ятай про схвалення і заохочення, його заслуговують кращі.
13. Не гарячкуй коли вирішуєш важливі питання. У такому стані легко допустити помилку. Але якщо це сталось, визнай її і виправ. Не зазнавайся. Не думай, що тільки ти можеш бути керівником. Не відривайся від тих, ким повинен керувати, будь товариським. Не вішай носа, коли важко.
14. Ніякої організації не може бути без обліку, перевірки виконання, контролю і звіту про зроблене.
15. Не пам"ять надійся, але краще мати записну книжку, куди вноситимеш план, необхідні списки, розподіл доручень, помітки про контроль, облік.
пятница, 11 ноября 2011 г.
Протокол засідання методичного об»єднання керівників гуртків
Протокол
засідання методичного об»єднання керівників гуртків
Від "11__" _листопада 2011 №1
Голова МО – Ференц Людмила Василівна
Секретар МО – Чорней Людмила Василівна.
Загальна кількість керівників гуртків -
Присутні 10
Порядок денний:
- Аналіз роботи МО керівників гуртків за минулий рік та завдання на новий навчальний рік.
- Тематичне засідання «Сучасне заняття гуртка – спільна творчість керівника і вихованців».
- Методична система роботи керівника гуртка.
- Реалізація принципу особистісного підходу до вихованців в педагогічній діяльності керівника гуртка
Відкрите заняття гуртка «Комп»ютерні технології».
Слухали : По першому питанню слухали методиста ЦПРДТ Рудейчук М.М, яка в своєму виступі дала оцінку роботи МО за рік, наголосила на його сильних і слабких сторонах та озвучила завдання на наступний начальний рік.
Ухвалили : роботу МО вважати задовільною та визначити завдання на наступний навчальний рік.
Слухали : По другому питанню слухали голову МО Ференц Людмилу Василівну, яка провела з колегами тематичне засідання по даній темі, головним акцентом якого є спільна робота керівника гуртка та вихованців, яка дає найвищий результат у оволодінні новими , додатковими знаннямиП.
Ухвалили : керівникам гуртків при підготовці занять більше уваги приділяти спільній роботі керівника гуртка та учня. Використовувати у своїй роботі нові форми роботи керівник – вихованець.
Слухали : По третьому питанню виступила методист ЦПРДТ Рудейчук М.М., яка розповіла керівникам г гуртків про те, що саме включає в себе методична робота керівника. Вона наголосила на тому, шо в арсеналі кожного керівника повинні бути різноманітні методичні прийоми проведення занять та їх форми. Кожному керівнику необхідно виробити свою систему роботи з вихованцями, спираючись на передовий педагогічний досвід.
Ухвалили : ознайомитись всім керівникам гуртків з даними методичними порадами, використовувати їх для підготовки, проведення і аналізу занять з гуртківцями.
Слухали: По четвертому питанню слухали директора ЦПРДТ Тидір Т.В., яка сказала, шо в основі роботи гуртка є особистість учня, і основним завданням педагога є особистісний підхід до кожного вихованця, розвиток його творчих здібностей та нахилів.
Ухвалили: Вважати запропоновану інформацію цікавою для вивчення і запровадження в гурткову роботу ЦПРДТ,
Слухали: керівника комп»ютерних гуртків Ференц Л.В. з самоаналізом проведеного відкритого заняття. Планувала показати, як систематизуються знання, як це робиться за допомогою таблиць, різні види роботи на відкритому занятті. Усе заплановане виконала.
Виступили:
Чокнадій А.О. відмітила тісний зв'язок теоретичних знань з їх практичним застосуванням, використання інформаційно-комунікаційних технологій. Заняття щільне, високий темп. Протягом усього заняття - самоконтроль, а в кінці підсумковий контроль. Проведене опитування , свідчать про свідоме засвоєння теми.
Побачили зразок проведення тематичного заняття.
Фензь М.В. відмітила, що заняття проведено на високому науковому рівні, активно працювали всі гуртківці, відбувався зв'язок з методикою навчання через підготовку творчого завдання, велась пропедевтична робота до вивчення наступної теми.
Щур А.С. відмітила високу педагогічну майстерність викладача, доброзичливу атмосферу, використання різних форм організації навчальної діяльності - фронтальну, групову, індивідуальну, самостійну. Відмічено позитивний виховний момент заняття. Методична цінність заняття в тому, що його елементи можна використати в своїй роботі.
Ухвалили: Рекомендувати адміністрації Центру позашкільної роботи і дитячої творчості відзначити роботу керівника гуртків комп»ютерних технологій Ференц Л.В. за високий науково-методичний рівень проведення гурткового заняття.
Голова МО керівників гуртків : Ференц Л.В.
Секретар Чорней Л.В.
вторник, 8 ноября 2011 г.
ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДОВІРИ МІЖ ПІДЛІТКОМ І БАТЬКАМИ В КРИЗОВИЙ СТАН ДЛЯ НИХ

ПОРАДИ
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДОВІРИ МІЖ ПІДЛІТКОМ І БАТЬКАМИ В КРИЗОВИЙ СТАН ДЛЯ НИХ
- Уважно вислухайте підлітка. Прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його; не перебивайте, не показуйте свого страху, відносьтесь до нього серйозно, з повагою.
- Запропонуйте свою підтримку та допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблеми) тимчасовий швидко пройде. Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття.
3. Поцікавтесь, що найбільше в даний час турбує підлітка.
4. Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило роботи з дітьми – не нашкодь.
5. У спілкуванні з підлітком використовуйте слова, речення, які будуть сприяти розвитку контакту: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти.
6. У розмові з підлітком дайте йому зрозуміти, що він потрібен іншим і унікальний як особистість. Кожна людина, незалежно від віку, прагне дати позитивну оцінку своїй поведінці, переживає потребу в похвалі.
7. Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти і викликати довіру в нього.
8. Звертайтесь за допомогою, консультацією до спеціаліста, якщо щось насторожило Вас у поведінці підлітка.
ДЕЯКІ ПОРАДИ ЩОДО ВИХОВАННЯ ЗВЕРХАГРЕСИВНОІ ДИТИНИ
- Якщо дитина проявляє садистські нахили, жорстока по відношенню до інших людей, тварин - це проблема емоційного і психічного плану. В такому випадку потрібно звертатись до дитячого психотерапевта.
2. Якщо дитина гіперактивна, потрібна консультація педіатра, який поставить діагноз і призначить лікування.
3. Якщо дитина запальна і войовнича - переконайтесь, чи не ви, або ж батьки провокують таку поведінку. До такої дитини слід бути уважними; роз'яснювати їй наслідки її поведінки, щоб вона вчилась регулювати свої стосунки з іншими людьми.
4. Якщо дитина не вміє стримувати гнів, необхідно залучати її до «активного слухання», Щоб вона привчалась вербально висловлювати агресію і знімати збудливість та нервовість.
5. Із «кінозалу» (домашнього) - виключити перегляд фільмів і телепередач із сценами насильства, жорстокості.
6. Ні в якому разі не застосовувати фізичне покарання до таких дітей.
7. Роз'єднати хулігана і жертву. Зайняти хулігана конкретною роботою, щоб його енергія використовувалась з миролюбною метою.
8. Привчати дітей до самостійного вирішення своїх проблем настільки - наскільки це можливо, без стороннього втручання.
9.Не дозволяйте такій дитині сидіти без діла. Спрямовуйте її енергію на щось хороше.
10.Доброзичливість і теплі стосунки з такими дітьми, постійне спілкування і вміння слухати дитячі проблеми; переконання,а не фізична сила -. це все допоможе запобігти агресивності.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)