четверг, 22 ноября 2012 г.

Конкурс з фітодизайну "Зимова фантазія"


14 листопада в Центрі позашкільної роботи проведено конкурс між гуртківцями з фітодизайну "Зимова фантазія". Участь у конкурсі взяли вихованці хореографічного гуртка (Керівник Райчинець В.М.), гуртка "Мода і стиль" (Керівник Піньо Т.В.), театрального (Керівник Щур А.С.), англійської мови (Керівник Гулович Л.В.), художньої вишивки (Керівник Фензь М.В.), фітодизайну (Керівник Могорита К.В.), гуртка "Основи інформаційних технологій" (Керівник Ференц Л.В.). Всього  участь у конкурсі взяло участь 47 учасників. Вони  змагалися в конкурсі "Упаковка подарунка" та "Виготовлення  новорічного віночка". переможці  -  Герега Ярослава, Шишканинець Христина та Бабець Вікторія взяли участь у обласному конкурсі в м.Ужгород 17 листопада. Всі учасники були нагороженні грамотами Центру позашкільної роботи. 
Фото з конкурсу, фойє ЦПРДТ









1 комментарий:

  1. Моє свідчення Привіт всім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних кредиторів, які обіцяли допомогти, але вони мені ніколи не дали позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив так, як обіцяв без будь-якої форми зволікання. Я ніколи не думав, що є ще надійні кредитори, поки я не зустрівся з містером Бенджаміном Лі, який справді допомагав позика і змінила мою переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якимось чином справжнього та термінового кредиту. Будьте вільні зв’язатися з містером Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну пошту: lfdsloans@outlook.com дякую.

    ОтветитьУдалить