вторник, 28 декабря 2010 г.

СТАТУТ ЦЕНТРУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ І ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ (Нова редакція)



Зареєстровано :                                                                                Затверджено радою
Райдержадміністрацією                                                                 ЦПРДТ протокол №3
розпорядження №                                                                            «_20_»____грудня______2010 р.
Від « ___»____________________2011 р.                                      Голова ради
Реєстраційний  №                                                                                                         М.Рудейчук
«___»_______________________2011 р.                                         Директор ЦПРДТ
Свідоцтво «_________________                                                                                  Т.Тидір
Голова райдержадміністрації
                                В.Ковбаско






СТАТУТ

ЦЕНТРУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ  І  ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ
(Нова редакція)
смт. ВОЛОВЕЦЬ, ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ


Погоджено:
Відділ освіти Воловецької
Районної державної адміністрації
«_21»__грудня  _2010 р.
Начальник відділу освіти
М.Полянчич

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Центр позашкільної роботи та дитячої творчості (далі - ЦПРДТ) здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, законів України  «Про освіту», «Про позашкільну освіту», іншими законодавчими актами України, Положенням про позашкільний навчальний заклад та власним Статутом.
1.2.Засновником позашкільної установи є Воловецька районна рада та районний відділ освіти. Відділ освіти Воловецької РДА здійснює фінансування ЦПРДТ, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнаннями і матеріалами,інженерні комунікації, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування.
1.3. Основними завданнями ЦПРДТ є:
-         виховання громадянина України;
-         вільний розвиток особистості та формування її соціально-громадянського досвіду;
-         виховання у вихованців,учнів і слухачів,поваги до Конституції України,прав і свобод людини, почуття власної гідності, відповідальність перед законом про свої дії;
-         поваги до до народних звичаїв та обрядів,національних цінностей українського народу,а також інших націй та народів;
-         шанобливого ставлення до людей похилого віку та своєї родини;
-         створення умов для творчого,інтелектуального,духовного та фізичного розвитку вихованців,учнів та слухачів;
-         формування у вихованців,учнів і слухачів свідомого ставлення до власного здоров"я;
-         пошук, розвиток та підтримка обдарованих дітей, організація змістовного дозвілля та профілактика правопорушень вихованців, учнів, слухачів, формування їх здорового способу життя;
-         здійснення інформаційно-методичної та організаційно-масової роботи.
1.4. Діяльність ЦПРДТ здійснюється на принципах:
-   доступності позашкільної освіти всім громадянам України незалежно від політичних, релігійних та  інших переконань, статі, етнічного  та  соціального   походження, майнового стану, місця проживання, мовних та інших ознак;
-         добровільності вибору форм позакласного навчання і видів діялті, науковості,світського характеру освіти;
-         правового і соціального захисту вихованців,учнів,слухачів в їх прагненні до вільного,різнобічного розвитку особистості.
       1.5. Відповідно до рішення Воловецької РДА від 20 вересня 1991 р. За № 107 позашкільна установа має статус Центр позашкільної роботи і дитячої творчості (ЦПРДТ).
      1.6. Відповідно до рішення Воловецької РДА про реєстрацію Статуту, ЦПРДТ є юридичною особою, має печатку, штамп, бланки зі своєю назвою, рахунками в установах банку.
Зміни  до  статуту  вносяться  в  порядку, встановленому  для  його реєстрації.
       1.7. ЦПРДТ самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, Положенням про ЦПРДТ та власним статутом.
      1.8. ЦПРДТ несе відповідальність перед особою, суспільством та державою за реалізацію головних завдань, визначеним Законом України "Про позашкільну освіту", Положенням про позашкільний заклад:
-         безпечні умови освітньої діяльності;
-         дотримання державних стандартів освітньої діяльності;
-         дотримання договірних зобов'язань з іншими суб"єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності та приватними особами, у тому числі зобов'язань за міжнародними угодами;
-     дотримання фінансової дисципліни.
     1.9. Юридична адреса ЦПРДТ:
89100 Закарпатська область
Воловецький район
смт.Воловець ,вул.Коротка,5
тел. 22836
      1.10. ЦПРДТ має право:
-         користуватися пільгами передбаченими державою;
-         проходити в установленому порядку державну атестацію;
-         визначити форми і засоби організації навчально-виховного процесу;

-         розробляти і впроваджувати власні програми навчальної та науково-методичної роботи з урахуванням державних стандартів, навчальних планів та погодженими з відділом освіти;
-         встановлювати режим роботи закладу;
-         визначати контингент учнів, вихованців, слухачів;
-         визначати наповнюваність груп відповідно до психофізіологічного розвитку вихованців, учнів, слухачів;
-         спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами проводити спільну науково-дослідницьку та пошукову роботу;
-         організовувати підвищення кваліфікації та стажування педагогічних кадрів;
-         створювати структурні підрозділи, філії, формувати штатний розпис;
-         видавати своїм випускникам відповідні документи про позашкільну освіту (свідоцтва);
-         встановлювати форми заробітної плати і матеріального заохочення в межах власного кошторису;
-         бути власником і розпорядником рухомого і нерухомого майна;
-         отримувати кошти і матеріальні цінності від органів державного управління,юридичних та фізичних осіб та ними розпоряджатися згідно чинного законодавства;
-         вести самостійно господарську діяльність і розпоряджатися коштами отриманими від цієї діяльності;
-         здійснювати капітальне будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт закладу згідно чинного законодавства; користуватися безоплатно земельними ділянками, на яких вони розташовані;
-         розвивати власну матеріальну базу, житлові приміщення,мережу спортивно-оздоровчих,профільних таборів;
-         об'єднувати на підставі спеціальних угод свою діяльність з діяльністю інших підприємств, установ і організацій як в Україні так і за її межами згідно чинного законодавства;
-         виконувати інші дії,що не суперечать законодавству та статуту закладу.
    1.12. Фінансування   ЦПРДТ   здійснюється   за   рахунок   відповідного Бюджету.
    1.13.Фінансування  ЦПРДТ  може  здійснюватись  також  за  рахунок додаткових джерел фінансування, не  заборонених законодавством.
    1.14.Додатковими джерелами формування коштів ЦПРДТ є :
-         кошти, одержані від надання платних послуг відповідно до чинного законодавства;
-         кошти гуманітарної допомоги;
-         добровільні грошові внески, матеріальні цінності підприємств, установ, організацій та окремих громадян;
-         кредити банків;
-         інші надходження
Кошти отримані ЦПРДТ з додаткових джерел фінансування, використовуються для провадження діяльності, передбаченої статутом.
     1.15.Взаємодія ЦПРДТ з юридичними і фізичними особами визначається згідно чинного законодавствам угодами, що укладені між ними.

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.
      2.1. ЦПРДТ працює за річним планом роботи, погодженим з відділом освіти,  реалізує основні напрямки своєї діяльності з урахуванням особливостей соціально-економічного розвитку нашого району, інтересів вихованців, учнів, слухачів, потреб сім"ї, запитів інших навчальних закладів, молодіжних та дитячих громадських організацій.
     2.2. Навчально-виховний процес у ЦПРДТ здійснюється за типовими навчальними програмами затвердженими МО України та власними програмами, апробованими, затвердженими відділом освіти.
    2.3. Тривалість занять у ЦПРДТ визначається навчальними планами та програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових груп:
від 5 до 6 років - ЗО хв.
від 6-7 років - 35 хв.
Інших - 45 хв.
    2.4. Навчальний рік у ЦПРДТ починається 1 вересня  поточного року і закінчується  30 травня наступного року.
    2.5. Основна діяльність вихованців, учнів, слухачів у ЦПРДТ здійснюється у одновікових та різновікових об"єднаннях за інтересами (гурток, група, секція, студія, ансамбль і т.д.)
   2.6. Гуртки, групи та інші творчі об'єднання ЦПРДТ класифікуються за трьома рівнями:
початковий - творчі об"єднання, діяльність яких спрямована на загальний розвиток вихованців, учнів,слухачів, виявлення їх здібностей та обдарувань, прищеплення інтересу до творчої діяльності;
основний рівень - творчі об"єднання,які розвивають інтереси вихованців, учнів, слухачів, дають їм знання, практичні уміння та навички, задовольняють потреби у професійній орієнтації;
вищий рівень - творчі об'єднання за інтересами для здібних і обдарованих вихованців, учнів, слухачів.
Відповідно до рівня класифікації визначаються мета і перспективи діяльності гуртків, груп, секцій, студій  їх чисельний склад, обирається програма.

Гурток – це об’єднання вихованців, учнів і слухачів відповідно до їх нахилів , здібностей, інтересів до конкретного виду діяльності з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я.  

Група – це складова гуртка, відділу, відділення або іншого творчого об’єднання одного профілю.

Секція - це об’єднання  вихованців, учнів і слухачів для проведення дослідницької, пошукової та експериментальної роботи з різних проблем науки, техніки, мистецтва, а також за спортивно – технічним, туристсько-краєзнавчим або іншим напрямом діяльності.

Студія – це об’єднання  вихованців, учнів і слухачів з різних видів або жанрів мистецтва: музичного, вокального-хорового, театрального, хореографічного, фольклорного, фольклорно - етнографічного, акторського, образотворчого, декоративно-ужиткового, кіно-, відео-, фотоаматорського, літературно-творчого, композиторського.

2.7. Випускникам ЦПРДТ, які в установленому порядку склали кваліфікаційні іспити, видаються відповідні документи про позашкільну освіту в поряду, встановленому МОН. Зразки документів про позашкільну освіту затверджуються  Кабінетом Міністрів України. Зразки документів про позашкільну освіту затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Виготовлення документів про позашкільну освіту здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.

2.8. У ЦПРДТ можуть функціонувати методичні об’єднання, відділи, відділення, що охоплюють учасників навчально-виховного процесу та педагогів певного професійного спрямування. Методичні об’єднання створюються  для координації науково-методичної, організаційної та практичної діяльності закладу з питань здобуття вихованцями, учнями, слухачами позашкільної освіти за різними напрямами.
Відділи у ЦПРДТ створюються  за наявності груп одного або кількох споріднених напрямків. Відділення створюється  за видами гуртків, секцій та інших творчих об»єднань або за напрямками позашкільної освіти.


Ш. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
3.1.Учасниками навчально-виховного процесу в ЦПРДТ є:
-  вихованці, учні, слухачі; 
-  директор,  методист, педагог-організатор;
-  керівники гуртків, секцій, студій, наукових  об»єднань;
- батьки або особи які їх замінюють
- представники підприємств, установ і організацій, які беруть участь у навчально-виховному процесі.
3.2. Вихованці, учні, слухачі ЦПРДТ мають гарантоване право на:
-         здобуття позашкільної освіти відповідно до їхніх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;
-         добровільний вибір позашкільного навчального закладу та виду діяльності;
-         навчання в кількох гуртках, групах та інших творчих об'єднаннях в одному позашкільному навчальному закладі;
-         безпечні та нешкідливі умови навчання та праці;
-         користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною базою Центру;
-         участь у різних видах навчальної, науково-практичної та організаційно-масової роботи;
-         представлення в органах громадського самоврядування Центру;
-         вільне вираження поглядів, переконань;
-         захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їхні права, принижують честь і гідність.
З.З.Вихованці, учні, слухачі Центру зобов'язані:
-         оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками;
-         підвищувати загальний  культурний рівень;
-         дотримуватися морально-етичних норм;
-         брати посильну участь у різних видах трудової діяльності;
-         дбайливо ставитися до державного,громадського і особистого майна;
-         дотримуватися  вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку позашкільного навчального закладу;
3.4. Педагогічні працівники Центру мають право на:
-     внесення керівництву Центру та органам управління освітою пропозицій щодо покращення  навчально-виховного процесу,   подання на розгляд керівництву Центру та педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохочення вихованців, учнів і слухачів,  застосування стягнень до тих, хто порушує правила внутрішнього трудового розпорядку, що діють у навчальному закладі;
- вибір форм підвищення педагогічної кваліфікації;
-  участь у роботі    методичних    об"єднань, нарад, зборів, інших органі самоврядування     Центру    в    заходах, пов"язаних    з організацією навчально-виховної роботи;
-       проведення  в        установленому        порядку        дослідно - експериментальної , пошукової роботи;
-      вибір педагогічно обґрунтованих форм,методів, засобів роботи з вихованцями, учнями, слухачами;
 -     захистпрофесійної честі, гідності відповідно до законодавства;
-      соціальне  та  матеріальне  заохочення  за  досягнення  вагомих результатів у виконанні покладених на них завдань;
-      об’єднання у професійні спілки,участь в інших об'єднаннях громадян, діяльність яких не заборонена законодавством.
3.5. Педагогічні працівники зобов'язані:
-         виконувати навчальні плани та програми;
-         надавати знання, формувати вміння і навички різних напрямів позашкільної освіти диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців, учнів, слухачів;
-         сприяти розвиткові інтелектуальних і творчих здібностей,фізичних якостей вихованців, учнів, слухачів відповідно до їхніх нахилів та запитів, а також збереженню здоров"я;
-         визначити мету та конкретні завдання позашкільної освіти вихованців,учнів,слухачів,обирати адекватні засоби їх реалізації;
-         здійснювати педагогічний контроль за дотриманням учнями, слухачами морально-етичних норм поведінки,правил внутрішнього трудового розпорядку Центру,вимог інших документів,що регламентують організацію навчально-виховного процесу;
-         дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність вихованця, учня, слухача, захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства, виховувати своєю діяльністю повагу до принципів загальнолюдської моралі;
-         берегти здоров"я вихованців, учнів, слухачів, захищати їхні інтереси, пропагувати здоровий спосіб життя;
-         виховувати повагу до батьків, жінки, старших за віком,  до народних звичаїв та обрядів, духовних і культурних надбань України;
-     постійно підвищувати     свій професійний рівень,педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;
-     вести документацію, пов"язану з виконанням посадових обов'язків;
-         виховувати особистим прикладом і настановами повагу до державної символіки,принципів загальнолюдської моралі;
-         дотримуватись вимог статуту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку та посадові обов"язки;
-         брати участь у роботі педагогічної ради Центру;
-         виконувати накази та розпорядження директора Центру, відділу освіти району.
3.6. Педагогічні працівники (керівники гуртків, груп, творчих  об’єднань ) працюють відповідно до  розкладу занять, затвердженого директором Центру.
3.7. Обсяг педагогічного навантаження  у Центрі визначається  директором згідно із законодавством і затверджується відділом освіти. Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року можливий у разі зміни кількості годин за окремими навчальними програмами, що передбачається навчальним планом, у разі вибуття або зарахування вихованців, учнів, слухачів ЦПРДТ протягом навчального року або за письмовою згодою педагогічного працівника з додержанням законодавства про працю.

3.8.  Не    допускається    відволікання    педагогічних    працівників    від
виконання  ними  службових обов’язків, крім  випадків передбачених
законодавством.
3.9. Батьки вихованців, учнів, слухачів та особи які їх заміняють, мають
право:
-         обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування Центру;
-         звертатись до органів управління освітою, директора Центру з питань навчання і виховання дітей;
-         приймати рішення про участь дитини в інноваційній діяльності Центру;
-         брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцнення матеріально-технічної бази Центру;
-         захищати законні інтереси вихованців, учнів, слухачів в органах громадського самоврядування Центру та у відповідних державних, судових органах.

ІV. УПРАВЛННЯ ЦЕНТРОМ ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ ТА
ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ
4.1. Керівництво  Центром  здійснює  його  директор, яким  може  бути
громадянин України, що має вищу педагогічну освіту і стаж педагогічної роботи не менше як три роки, успішно пройшов підготовку та атестацію керівних кадрів освіти в порядку, встановленому МОН.
4. 2 Директор, методист, педагог-організатор, інші керівники згідно штатного розпису, рекомендованого МОН України  та керівники гуртків призначаються на посади звільняються  з посад відповідно  до законодавства.
4.3.Директор ЦПРДТ:
-         здійснює керівництво колективом, забезпечує раціональний добір розстановку кадрів, створює умови для підвищення фахового  рівня працівників
-         організовує навчально-виховний процес;
-         забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь і навичок вихованців, учнів, слухачів;
- створює       належні          умови для      здобуття  вихованцями, учнями, слухачами позашкільної освіти;
-         забезпечує дотримання вимог щодо охорони  дитинства, санітарно гігієнічних та протипожежних норм техніки безпеки;
-         розпоряджається в установленому порядку майном  і коштами Центру, укладає угоди з юридичними та фізичними особами,в установленому порядку відкриває рахунки в установах банків;
-         установлює надбавки, доплати, премії та надає матеріальну допомогу працівни­кам Центру відповідно до законодавства;
-         представляє Центр в усіх підприємствах, установах та організаціях і відпові­дає перед засновником за результати діяльності закладу;
-         дає дозвіл на участь у навчально-виховному процесі науковцям, культурно-освітнім  працівникам, представникам підприємств, організацій, іншим юридич­ним та фізичним особам;
-         забезпечує право вихованців, учнів,слухачів на захист від будь-яких форм фізи­чного або психічного насильства;
-         видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює їх вико­нання;
-         застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників Центру;
-         затверджує посадові обов'язки працівників Центру.
4.4. Директор Центру є головою педагогічної ради - постійно діючого колегіального  органу управління ЦПРДТ.
4.5. Педагогічна рада:
-         розглядає річні плани роботи, підсумки  та  актуальні питання навчально-виховної, методичної ,   організа­ційно-масової роботи  Центру, його структурних підрозді­лів, гуртків, груп, секцій, студій,  а також питань дотримання санітарно-гігієнічнихвимог,забезпечення техніки безпеки,охорони праці;
-         розробляє пропозиції щодо поліпшення діяльності Центр,  утворення но­вих гуртків творчих об"єднань;
-         визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних кад­рів, впровадження в навчально-виховний процес досягнень науки і пере­дового досвіду;
-         створює у разі потреби експертні та консультаційні комісії за напрямами  роботи;
-         порушує клопотання  про  заохочення  педагогічних працівників, тощо.
4. 6 Робота педагогічної  ради  проводиться  відповідно  до  потреб   Центру.  Кількість  засідань  педагогічної  ради  визначається     їх доцільністю,  але вони не можуть відбуватися рідше ніж двічі на рік.
4. 7. Органом громадського самоврядування  Центру є загальні збори  колективу. У період  між зборами діє  рада  Центру, діяльність  якої регулюється статутом цього закладу. У Центрі за рішенням загальних зборів можуть діяти піклувальна рада та батьківський комітети, а також комісії асоціації тощо.

V. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ЦЕНТРУ
5.1.Фінансово-господарська діяльність Центру проводиться  відповідно до законодавства та статуту ЦПРДТ.
5.2.Фінансування Центру здійснюється за рахунок коштів відповідних бюджетів. Фінансування може здійснюватись також  за рахунок  додаткових джерел фінансування, не  заборонених законодавством.
 5. 5.Додатковими джерелами формування коштів Центру є:
-          кошти,отримані за надання платних послуг відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України,та у порядку,встановленому МОН за погодженням з Мінфіном та Мінекономіки;
-          кошти гуманітарної допомоги,
-          добровільні грошові внески, матеріальні цінності підприємства, установ, організацій та окремих громадян;
-          кредити банків;
-          інші надходження.
Кошти,отримані Центром з додаткових джерел фінансування, використовуються  для  проведення  діяльності,передбаченої статутом Центру.
5.4.Центр позашкільної роботи та дитячої творчості при проведенні фінансово-господарської діяльності має право:
-          самостійно розпоряджатися коштами господарської та іншої діяльності відповідно до його статуту;
-          користуватися безоплатно земельними ділянками, на яких він розміщений;
-          розвивати власну матеріальну базу;
-          володіти, користуватися і розпоряджатися майном відповідно до законодавства та статуту;
         -  виконувати інші дії, що не суперечать законодавству та статуту Центру.
Матеріально – технічна база Центру охоплює  приміщення, споруди, обладнання, засоби зв’язку, транспортні засоби,  земельні ділянки,  рухоме і нерухоме майно,  що перебуває в його користуванні.
Для проведення навчально-виховної роботи Центру надається в користування ( оренду)  спортивні об"єкти, культурні, оздоровчі заклади безоплатно або на пільгових умовах.  Порядок надання вищевказаних об’єктів у користування визначається місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до законодавства.
5.5. Майно Центру може вилучатися засновником лише за умови подальшого використання цього майна та коштів, отриманих від його реалізації на розвиток позашкільної освіти в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
5.6. Ведення діловодства бухгалтерського обліку та звітності у Центрі здійснюється у порядку, визначеному нормативно-правовими актами.

VІ. ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ В РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
6.1. Центр за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурно бази,власних фінансових коштів має право проводити Міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх програм. проектів,брати участь у міжнародних заходах.
Центр має право укладати угоди про співробітництво установлювати прямі зв’язки з органами управління освітою, навчальними закладами, науковими
установами, підприємствами, організаціями, громадськими об'єднаннями інших країн світу у встановленому законодавством порядку.

VІ. ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЦЕНТРУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ ТА ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ
7.1. Державний контроль за діяльністю Центру здійснює відділ освіти держадміністрації.
7.2 Основною формою контролю за діяльністю Центру є державна атестація, яка проводиться не рідше ніж один раз на 10 років відповідно до Порядку встановленому МОН.


VIII. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ ЦПРДТ
8.1. Рішення про реорганізацію чи ліквідацію Центру приймається відділом освіти райдержадміністрації у порядку, визначеному чинним законодавством України.
8.2. При реорганізації чи ліквідації ЦПРДТ працівникам, які звільняються або переводяться, гарантується дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства про працю України.

четверг, 2 декабря 2010 г.

Фоторепортаж з виставки "Люби і знай свій край"














Районна конференція "Пізнай свою країну"

Учні загальнооосвітніх шкіл Воловеччини активно  включилися у обласну  туристсько-краєзнавчу експедицію "Пізнай свою країну". 16 листопада у Центрі позашкільної роботи і дитячої творчості проведено дитячу конференцію, у якій взяли участь юні дослідники із 13 шкіл району.
Вони представляли роботи по таких напрямках як "Родовід", "Нашого цвіту по всьому світу", "З попелу забуття", «Із батьківської криниці». За підсумками роботи журі кращі роботи відправлено для участі у обласному конкурсі, а переможців нагороджено грамотами відділу освіти.


Фото з конференції.






Про організацію методоб’єднання та семінарів в закладах освіти району



Відділ освіти Воловецької районної державної адміністрації

                                                                   Наказ № 226

Від  від 28 жовтня 2010року                                                    смт.Воловець

       Про організацію
методоб’єднання та  семінарів
 в закладах освіти району
     
Для удосконалення професійної та фахової майстерності педагогів-організаторів, керівників гуртків МАН та  завідуючих шкільними музеями

                                                          н а к а з у ю:

1.     Організувати роботу методичного об»єднання педагогів –організаторів у 2010-2011 н. р.
-         грудень 2010 року – голова Ковчар Г.І., Н.Ворітська школа-інтернат,
-         березень 2011 року - голова Ковчар Г.І., Лазівська ЗОШ І-ІІ ст.
2.     Організувати роботу семінарів:
-  керівників гуртків Воловецької філії МАН  - керівник Тидір Т.В., Центр позашкільної роботи і дитячої творчості,  грудень, 2010 року ;
-          керівників шкільних музеїв  - керівник Рудейчук М.М., В.Ворітська ЗОШ І-ІІІ ст., квітень 2011 року.
3.     Методисту ЦПРДТ розробити тематику засідань МО та семінарів вище вказаних категорій. (додається)
4.     Котроль за виконанням наказу покласти на директора ЦПРДТ Тидір Т.В.

              В.о.начальника відділу освіти                           Л.Шуста                                  


План
роботи методоб’єднання педагогів-організаторів
Грудень, Н.Ворітська школа-інтернат
Тема: « Організація роботи педагога-організатора по формуванню  навичок здорового способу життя у дітей та підлітків»
1.      Профілактика тютюнопаління, пияцтва  й інших форм залежної поведінки у дітей шкільного віку у загальноосвітньому закладі.
Голова МО, педагог-організатор
 Скотарської ЗОШ І-ІІ ст.  Ковчар Г.І.,
методист ЦПРДТ Рудейчук М.М.

2.     Організація та проведення соціально-психологічного моніторингу з вивчення ефективності впровадження освітньо – виховних програм з формування навичок здорового способу життя в дітей та підлітків . Форми та методи .
психолог Н.Ворітської школи
– інтернату Полажинець Л.В.,
педагог - організатор Воловецької
ЗОШ І-ІІІ ст.  Красуцька В.Й.

3.     Інноваційні технології та інтерактивні форми роботи щодо реалізації Державної цільової соціальної  програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоровя населення  на період до 2012 року.
Директор ЦПРДТ Тидір Т.В.,
педагог-організатор В.Ворітської
ЗОШ І-ІІІ ст. Козик Г.А.

4.     Виховний захід: Здоровий спосіб життя (метод проектів).
 – педагог-організатор Н.Ворітської
  школи-інтернату,Малильо Г.Б.


Березень, Лазівська ЗОШ І-ІІ ст.
Тема: Національно –патріотичне виховання учнівської молоді.

1.     Організація роботи педагога- організатора по реалізації Концепції національно-патріотичного виховання  в школі.
Директор ЦПРДТ  Тидір Т.В.
Педагог-організатор Н.Ворітської
ЗОШ І-ІІІ ст. Погорляк Г.О.

2.     Реалізація Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» щодо ціннісного  ставлення особистості до суспільства і держави в учнів.

Методист ЦПРДТ Рудейчук М.М
Педагог-організатор
Жденіївської  ЗОШ І-ІІст.
Цап Г.В.

3.     Педагогічні основи  сценарної роботи педагога-організатора по підготовці масових заходів та свят по патріотичному вихованню підростаючого покоління.

Педагог-організатор
ЦПРДТ Середа І.М.
Педагог-організатор
Канорської ЗОШ І-ІІ ст.
Кобрин В.О.

4.     Виховний захід – педагог-організатор Лазівської ЗОШ І-ІІ ст. Гафинець Л.Ф.

Семінар
для керівників гуртків Воловецької філії
Закарпатського територіального відділення МАН України
Тема: Робота МАН України  в сучасних умовах.
1.     Створення оптимальних умов для самореалізації обдарованої особистості в системі Малої Академії Наук.
2.     Організація науково-дослідницької  роботи в гуртках МАН. Вибір теми дослідження.
3.     Умови участі у Всеукраїнській інтернет – олімпіаді  МАН «Відкрита природнича демонстрація» в 2010- 2011 н.р.
4.     Підготовка та захист науково-дослідницьких робіт учнів-слухачів МАН.
5.     Оформлення робіт .
6.     Контрольні завдання з базових- дисциплін.


Семінар
для керівників шкільних музеїв
квітень, 2011 рік Верхньоворітська ЗОШ І-ІІІ ст.

Тема:  Музей- історичний скарб народу.
1.     Шкільний музей, його мета та завдання.
2.     Вимоги до оформлення експозицій.
3.     Форми навчально-виховної роботи в музеях.
4.     Виховний захід.


Семінар
для керівників шкільних музеїв
квітень, 2011 рік Верхньоворітська ЗОШ І-ІІІ ст.

Тема:  Музей- історичний скарб народу.
1.     Шкільний музей, його мета та завдання.
2.     Вимоги до оформлення експозицій.
3.     Форми навчально-виховної роботи в музеях.
4.     Виховний захід.



среда, 1 декабря 2010 г.

Засідання методичного об"єднання педагогів-організаторів у Нижньоворітській школі-інтернат



1 грудня 2010 року на базі Н.Ворітської школи -інтернату Центром позашкільної роботи і дитячої творчості проведено чергове засідання МО педагогів - організаторів району.
На засіданні, яке відбулося у актовому залі школи бу присутні  14 педагогів-організаторів. Тема  МО : « Організація роботи педагога-організатора по формуванню навичок здорового способу життя у дітей та підлітків".
Виступили голова МО Ковчар Г.І, методист ЦПРДТ Рудейчук М.М., психолог школи-інтернату Полажинецб Л.В..Ділилися досвідом роботи педагоги із Н.Ворітської, В.Ворітської, Жденіївської, Канорської  ЗОШ . Педагогом -організатором школи - інтернату Малильо Г.Б. було підготовлено цікавий захід - проект "Ми за здоровий спосіб життя". На цей проект були запрошені також учні старшої школи інтернату, адміністрація школи. 

понедельник, 4 октября 2010 г.

Святкування Дня працівника освіти у Воловці

      З нагоди святкування Дня працівників освіти 1 жовтня  освітяни з усіх населених пунктів Воловецького  району  зібралися у  районному будинку культури   на урочистості. 
    Для всіх працівників освіти  у малому залі будинку культури розгорнуто виставку квітів та квіткових композицій. Такі виставки є для цього свята традиційними і в їх підготовку учнівські колективи вкладають всю свою душу, фантазію і творчість, адже все це для їх любих вчителів.
   Освітян вітали  ведучі свята – методист районного методичного кабінету відділу освіти Віктор Годованець, вчителька Канорської ЗОШІ-ІІ ст.. Наталія Плавяник, та керівники району -  голова Воловецької РДА Василь Ковбаско, голова Воловецької районної ради Василь Култан, в.о.начальника відділу освіти Леонід Шуста.
Вони подякували педагогам за їх самовіддану працю, побажали міцного здоров’я та успіхів у роботі, відзначивши, що вчителі в усі часи є найактивнішими громадянами нашого суспільства. Саме їх зважена позиція є гарантією миру, толерантності та духовності в нашому краї.
Голова районної державної адміністрації Василь Ковбаско  запевнив, що керівництво району та держави докладає максимум зусиль, щоб праця працівника освіти   була належно поцінована, а професія вчителя була почесною серед людей. Спільно з головою районної ради Василем Култаном голова РДА   вручив кращим освітянам заслужені нагороди – Почесні грамоти районної держадміністрації, обласної та  районної ради, премії та подарунки.  
Зі словами вдячності та подарунками працівники відділу освіти вітали молодих педагогів, ветеранів педагогічної ниви.
Слова вдячності за самовіддану і чесну працю  були сказані і на адресу інших служб, без яких освіта не могла б функціонувати -  бухгалтерів, працівників технічних служб та транспорту.
Настрою святу додали виступи вихованців художніх колективів Центру позашкільної роботи і дитячої творчості.

воскресенье, 3 октября 2010 г.

У Воловці відкрили спортмайданчик зі штучним покриттям

             1 жовтня у Воловці урочисто відкрито міні-футбольне поле зі штучним покриттям. Це справжній дарунок учням Воловецького району, адже це дає можливість юним спортсменам проводити тренування та змагання майже цілий рік. За ініціативою і програмою голови ОДА Олександра Ледиди  такі міні-поля будуть збудовані в усіх районах нашої області.  
              О 12 годині на відкриття міні-поля зійшлися спортсмени, дитячі футбольні команди і просто люди, які не байдужі до спорту. Спортивний марш сповістив про початок урочистого мітингу.
               Хлібом і сіллю учні Воловецької ЗОШ І-ІІІ ст. зустріли гостей,  які прибули на це свято.

              Біля спортивного майданчика зі штучним покриттям голова Закарпатської облдержадміністрації Олександр Ледида, заступник голови ОДА Іван Качур, начальник  головного управління міністерства з питань надзвичайних ситуацій  в Закарпатській області Мирослав Щербей, віце-президент команди ФК ОСК «Закарпаття», колишній капітан киїівського "Динамо" Василь Турянчик, голова Воловецької райдержадміністрації Василь Ковбаско, голова Воловецької районної  ради  Василь Култан, селищний голова Михайло Яремчук, та інші високоповажні гості,   які в своїх виступах   вітали юнь Воловеччини із спортивними дарунком та бажали досягти ще більших спортивних успіхів, адже тепер вони мають можливість проводити тренування  круглий рік.  Після виступів голови облдержадміністрації, керівників району, стрічку на вході на спортивний майданчик із штучним покриттям розрізали голова ОДА Олександр Ледида, голова Воловецької  РДА Василь Ковбаско та голова Воловецької районної ради Василь Култан.

         Після урочистого відкриття на спортивний майданчик вийшли юні гравці Воловецької ДЮСШ та В.Ворітської ЗОШ І-ІІІ ст..  зі своїми тренерами, які провели першу гру на новому полі.


       Молодь  Воловеччини широ вдячна за такий дарунок всім тим, хто профінансував цей проект та втілював його в життя.

           Майданчик дозволяє проводити спортивні змагання майже цілий рік – завдяки штучному покриттю та системі вбирання вологи, погодні умови гри не псуватимуть. Міні-поле розміром 42 на 22 метри призначене для футболу, гандболу, проведення загальної фізичної підготовки. 


фото з спортмайданчика