ДОВІДКА
про виконання навчальних програм у 2012-2013 навчальному році у Центрі позашкільної роботи ат дитячої творчості
У 2012 -2013 н.р у Центрі працювали 31 група з 25 гуртків, в яких займалися 435 дітей, що складає 15,6 процента від загальної кількості дітей шкільного віку. У нашому районі дітей шкільного віку налічується - 2827 .
У порівнянні з 2011-2012 роком збільшилась чисельність вихованців на 3,5 %, тобто є тенденція на збільшення кількості дітей, охоплених гуртковою роботою.
Педагогічний процес забезпечують 14 основних керівників гуртків та 3 сумісники. В переважній більшості – це молоді спеціалісти після закінчення вузів, з яких 13 мають вищу освіту і 4 – молодшого спеціаліста. На базах загальноосвітніх шкіл займається 11 груп з 9 –ти гуртків. Щодо наповнюваності гуртків, то вона в середньому становить 14 учнів.
Навчання в гуртках організовано по двох рівнях – початковому та основному.
Початкового рівня -14 груп з 13 гуртків
Основного - 17 груп з 15 гуртків
Гуртків вищого рівня у закладі немає.
У центрі діють гуртки за напрямками
художньо-естетичний 15 груп, 211_дітей
еколого-натуралістичний –2 групи , 19 учнів
науково-технічний - 9 груп, 139 учнів
туристсько-краєзнавчий – 3групи, 41 учень
гуманітарний – 1- 14 учнів
соціально-реабілітаційний – 1-11 учнів
соціально-реабілітаційний – 1-11 учнів
Педагогами Центру створюються всі необхідні умови для творчої самореалізації вихованців.
Пріоритетними у роботі є: система індивідуальної роботи з обдарованими дітьми, підготовка старшокласників до проведення науково-дослідницьких і експериментальних робіт, підвищення фахового рівня педагогічних керівників до вимог сьогодення, педагогічне наставництво, збереження мережі гуртків.
Серед низки завдань внутрішнього контролю чільне місце займає аналіз стану виконання навчальних планів і програм, організаційне довершення цього процесу під час підсумкових занять гуртків а кінці навчального року.
З цією метою впродовж 2012-2013 навчального року планом роботи було передбачено ряд заходів. Враховуючи важливість здійснення регулярного контролю за викладацькою діяльністю керівників гуртків, дотримання ними встановленої у закладі системи вимог було проведено відвідування гуртків дирекцією Центру, перевірено документацію кожного гуртка, проаналізовано виконання календарного плану та його відповідність обраній програмі по профілю гуртка.
У процесі вивчення було детально проаналізовано наявність та зміст обов’язкового на кінець навчального року переліку документації гуртків – журналу гуртків, розроблених і проведених відкритих занять, конспектів, документації по самоосвіті. Керівниками гуртків упорядковано записи у журналах гурткової роботи , де кожен керівник зафіксував записом із особистим підписом факт виконання навчальної програми за рахунок вичитки необхідної кількості годин, а також написання, передбачених календарним плануванням практичних робіт за здійснення творчих звітів гуртків.
Протягом року питання виконання навчальних планів розглядались на засідання методичної ради за 1 півріччя, нараді при директору. Недоліки, які були зафіксовані при перевірці виконання навчальних планів і програм за перше півріччя було усунуто до 15 січня поточного року.
Адміністрацією Центру (директором, методистом) зроблено аналіз відповідності календарних посеместрових планів гуртка програмам, та відповідність проведених занять календарним планам, враховуючи кількість практичних та теоретичних занять. На основі поданих керівниками гуртків звітів та шляхом перевірки журналів гурткової роботи зроблено таблицю, в яку внесено кількість годин за програмою, кількість за календарним планом і кількість фактично відпрацьованих годин.
Виходячи із даних таблиці можна зробити висновок, що кількість годин відпрацьованих в багатьох гуртках набагато менша аніж в календарних планах. Причини: сесії у вищих навчальних закладах (Сютрик В.М.), санаторно-курортне лікування ( Ференц Л.В., Щур А.С.), лікарняні ( Могорита К.В., Брунцвик В.В), святкові та вихідні дні, на які припадали згідно графіку заняття гуртка.
На жаль, із-за специфіки гуртків не можна організувати повноцінне забезпечення виконання навчального плану шляхом заміни, тому пропущені теми з навчального плану керівниками гуртків були вичитані на наступних заняттях – вичитувались по 2 теми, тобто шляхом ущільнення вивчення програмового матеріалу навчальний план в основному виконано.
Все ж таки, частина керівників гуртків таких як Фалайло О.Ф( гурток початкового технічного моделювання), Щур А.С.«Основи акторської майстерності» , Сютрик В.М.(хореографічний гурток» не в повній мірі виконали програму і не забезпечили виконання календарного плану.
Керівник гуртка «Музейна справа» Фензь М.В. не виконала програму адже календарним планом не передбачила її виконання ( програмі – 144 години. За календарним планом – 140).
Крім того, проаналізовано навчальні досягнення гуртківців.
Щодо аналізу якісних показників роботи гуртків, то вони визначаються результативністю участі вихованців гуртків у районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, фестивалях, виставках.
За минулий навчальний рік дитячі творчі колективи і вихованці закладу здобули 4 – Всеукраїнського, 41 – обласного та 28 нагород районного значення, взяли участь у 55 організаційно-масових заходах різних рівнів.
За підсумками навчання керівниками гуртків проведено підсумкові заняття. У гуртках по навчально-предметного циклу керівники розробили критерії оцінювання знань і досягнень вихованців, які використали при проведенні підсумкових занять, а керівники художньо-естетичного напрямку провели звіти у формі концертів та виставок.
Аналіз виконання навчальних програм
За 2012-2013 н.р.
№ п/п | Назва гуртка ПіБ керівника | Кількість годин на рік За програмою | Кількість годин на І півріччя за календарним планом | Кількість годин на ІІ півріччя за календарним планом | Кількість годин за календарним планом Всього на рік Вичитано всього за рік | Скільки годин вичитано За І семестр | Скільки годин вичитано За ІІ семестр | Рівень занять,рік занять | ||||||||||
теоретич. | практичних | всього | теоретич. | практич | всього | теоретич. | практич | всього | Теор. | практ | всього | Теор. | прак | всього | ||||
1. | фітодизайн Могорита К.В. | 56 | 88 | 144 | 58 | 90 | 62 | | | 86 | 148/ 146 | | | 70 | | | 76 | Поч.., 1-й рік |
2. | Основи акторської майстерності Щур А.С. | 46 | 98 | 144 | | | 68 | | | 78 | 146 138 | | | 68 | | | 70 | Поч..1-й рік |
3. | «Юний математик» Старша група Чокнадій А.О. | 16 | 52 | 144 | 16 | 52 | 68 | 22 | 64 | 86 | 144/ 154 | 16 | 52 | 68 | 22 | 64 | 86 | Осн. Один рік |
4. | «Юний математик» Молодша група Чокнадій А.О. | 28 | 116 | 144 | 16 | 52 | 68 | 22 | 64 | 86 | 154/ 154 | | | 68 | | | 86 | Осн., 2-й рік |
5. | Бісероплетіння 1 гр. Брунцвик В.В. | 45 | 183 | 234 | 21 | 84 | 105 | 24 | 105 | 129 | 234/ 213 | 21 | 84 | 105 | 21 | 87 | 108 | Осн.1-й рік |
6. | Бісероплетіння 2.гр. Брунцвик В.В. | 36 | 108 | 144 | 14 | 46 | 60 | 22 | 62 | 88 | 148/ 144 | 14 | 46 | 68 | 18 | 58 | 76 | |
7. | «Юний хімік» 1 група Брунцвик В.В. | 84 | 72 | 156 | 42 | 28 | 70 | 42 | 44 | 86 | 156/ 142 | 42 | 28 | 70 | 36 | 36 | 72 | Осн..1-1 рік |
8. | «Юний хімік» 2 група Брунцвик В.В. | 79 | 69 | 148 | 36 | 24 | 68 | 43 | 45 | 88 | 156/ 144 | 36 | 24 | 68 | 40 | 36 | 76 | |
9. | Хореографічний Молодша група база Сютрик В.М. | 16 | 128 | 144 | 8 | 56 | 64 | 10 | 78 | 88 | 152/ 114 | 6 | 44 | 50 | 8 | 54 | 62 | Поч..!-й рік |
№ п/п | Назва гуртка ПіБ керівника | Кількість годин на рік За програмою | Кількість годин на І півріччя за календарним планом | Кількість годин на ІІ півріччя за календарним планом | Кількість годин за календарним планом Всього на рік Вичитано всього за рік | Скільки годин вичитано За І семестр | Скільки годин вичитано За ІІ семестр | Рівень занять,рік занять | ||||||||||
теоретич. | практичних | всього | теоретич. | практич | всього | теоретич. | практич | всього | Теор. | практ | всього | Теор. | прак | всього | ||||
10. | Хореографічний Сучасний танець Сютрик В.М. | 14 | 130 | 144 | 12 | 58 | 64 | 10 | 74 | 84 | 148/ 108 | 12 | 38 | 50 | 8 | 50 | 58 | Осн.1-2 –й рік |
11. | Хореографічний молодша група Сютрик В.М. | 16 | 128 | 144 | 6 | 56 | 62 | 12 | 74 | 86 | 148/ 102 | 6 | 46 | 52 | 10 | 50 | 60 | Поч..2-й рік |
12. | Англійської мови Гулович Л.В. | 67 | 77 | 144 | 24 | 38 | 62 | 28 | 54 | 82 | 144/ 144 | 24 | 38 | 62 | 28 | 54 | 82 | Поч..1-й рік |
13. | Образотворчого мистецтва Гулович Л.В. | 20 | 124 | 144 | 16 | 22 | 72 | 30 | 31 | 80 | 152/ 152 | 16 | 22 | 72 | 30 | 31 | 80 | Поч..1-й рік |
14. | «Юний біолог» Могорита К.В. | 48 | 24 | 72 | | | 30 | | | 44 | 74/ 66 | | | 30 | | | 36 | Осн.1-й рік |
15. | Паперопластика Буцко Н.М. | 38 | 112 | 150 | 26 | 44 | 70 | 12 | 68 | 80 | 150\ 148 | | | 70 | | | 78 | Поч.1-й рік |
16. | Моделювання іграшок-сувенірів Буцко Н.М. | 46 | 104 | 150 | 24 | 46 | 70 | 22 | 58 | 80 | 150/ 150 | | | 70 | | | 80 | Осн.1-й рік |
17. | Художня вишивка Фензь М.В. | 23 | 121 | 144 | 8 | 62 | 68 | | | 80 | 148 150 | 23 | 62 | 70 | 14 | 66 | 80 | Осн.1-й рік |
18. | Музейна справа Фензь М.В. | | | 144 | | | 58 | | | 82 | 140/ 150 | | | 70 | | | 80 | Поч..1-й рік |
19. | Виготовлення іграшок – сувенірів Чорней Л.В. | 48 | 183 | 231 | 21 | 84 | 105 | 21 | 105 | 126 | 231/ 219 | 19 | 83 | 102 | 16 | 101 | 117 | Осн.2-й рік |
№ п/п | Назва гуртка ПіБ керівника | Кількість годин на рік За програмою | Кількість годин на І півріччя за календарним планом | Кількість годин на ІІ півріччя за календарним планом | Кількість годин за календарним планом Всього на рік Вичитано всього за рік | Скільки годин вичитано За І семестр | Скільки годин вичитано За ІІ семестр | Рівень занять,рік занять | ||||||||||
теоретич. | Практичних | всього | теоретич. | Практич | всього | теоретич. | Практич | всього | Теор. | Практ | всього | Теор. | Прак | всього | ||||
20. | Мода і стиль Піньо Т.Ф. | 31 | 185 | 216 | 15 | 90 | 105 | 18 | 102 | 120 | 225/ 225 | | | 105 | | | 120 | 2-й рік |
21. | Фолькорний Волошин М.І. | 14 | 130 | 144 | | | 60 | | | 84 | 144/ 144 | | | 60 | | | 84 | Поч..1-й рік |
22. | Початкового технічного моделювання Фалайло О.Ю | 31 | 113 | 144 | | | 64 | | | 72 | 136/ 132 | | | 62 | | | 70 | Поч..1-й рік |
23. | Естрадний спів Уліганець Л.М. | 100 | 50 | 150 | 50 | 20 | 70 | 50 | 30 | 80 | 150/ 150 | 50 | 20 | 70 | 50 | 30 | 80 | осн.1-й рік |
24. | Туристсько-краєзнавчий Мордованець В.І. | 52 | 164 | 216 | | | 93 | | | 123 | 216/ 225 | | | 105 | | | 117 | Поч.1-й рік |
25. | Основи інформаційних технологій (ЦПРДТ) Ференц Л.В. | 68 | 84 | 152 | 39 | 29 | 68 | 18 | 66 | 84 | 152/ 124 | 28 | 26 | 54 | 22 | 48 | 70 | Осн. 1-й рік |
26. | Курс користувача ПК Ференц Л.В. | 50 | 94 | 144 | 36 | 24 | 60 | 29 | 57 | 86 | 146/ 124 | 25 | 21 | 54 | 30 | 40 | 70 | Осн.1-й рік |
27. | Курс користувача ПК Завадка Ференц Л.В. | 50 | 94 | 144 | 38 | 22 | 60 | 29 | 57 | 86 | 146/ 126 | 29 | 17 | 54 | 29 | 43 | 72 | Осн.1-й рік |
№ п/п | Назва гуртка ПіБ керівника | Кількість годин на рік За програмою | Кількість годин на І півріччя за календарним планом | Кількість годин на ІІ півріччя за календарним планом | Кількість годин за календарним планом Всього на рік Вичитано всього за рік | Скільки годин вичитано За І семестр | Скільки годин вичитано За ІІ семестр | Рівень занять,рік занять | ||||||||||
теоретич. | Практичних | всього | теоретич. | Практич | всього | теоретич. | Практич | всього | Теор. | Практ | всього | Теор. | Прак | всього | ||||
28. | Формальна логіка Ференц Л.В. | 40 | 110 | 144 | 28 | 42 | 70 | 14 | 66 | 80 | 150/ 126 | 28 | 30 | 58 | 8 | 60 | 68 | |
29. | Історико-краєзнавчий Тидір Т.В. | | | 216 | | | 99 | | 126 | | 225/ 219 | | | 93 | | | 126 | Поч..1-й рік |
30 | Дитяче ТВ Рудейчук М.М. | | | 216 | | | 118 | | | 126 | 244/ 224 | | | 102 | | | 120 | Основний 1-й |
31 | Театральний гурток Щур А.С. | 42 | 102 | 144 | | | 68 | | | 78 | 146\ 122 | | | 52 | | | 70 | Осн.1-й рік |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Пропозиції.
Для більш якісного забезпечення аналізу необхідно виробити алгоритм роботи з вивчення стану виконання навчальних програм. Необхідно проводити співбесіди з кожним керівником гуртка для більш детального проведення аналізу виконання календарних планів. Проводити співбесіди необхідно 2 рази на рік на он основі пред’явлених документів – програм, календарних планів, журналів, поурочних планів , підготовленої вчителем короткої усної інформації про стан виконання календарного плану у кожному гуртку.
Важливо також планувати різні форми перевірки якості виконання навчальних програм з гуртків у вигляді контрольних робіт, тестів, співбесід з учнями графічних перевірок тощо.
Підготувала методист Рудейчук М.М.
Комментариев нет:
Отправить комментарий