ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ЦПРДТ
НАД НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ
«МЕТОДИЧНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ»
Підготовчий етап
№ з/п | Заходи | 1 | Консиліум. Результати роботи творчої групи над проблемою з виробленими рекомендаціями | 2 | Обговорення й затвердження науково-методичної проблеми ЦПРДТ педрадою. | 3 | Складання плану роботи над проблемою, розподіл обов’язків між членами педагогічного колективу, забезпечення послідовності накреслених заходів, їх взаємодії з іншими складниками педагогічного процесу. | 4 | Дослідження готовності педагогів до роботи над науково-методичною проблемою (анкетування) |
1-й рік роботи (2013-2014 н.р.)
№ з/п | Заходи | 1 | Оформлення довідково-інформаційного методичного куточка з визначеної проблеми в методичному кабінеті ЦПРД. | 2 | Створення картотеки рекомендованої літератури з проблеми | 3 | Організація наставництва, консультації для молодих керівників гуртків | 4 | Забезпечення морального і матеріального стимулювання роботи педагогів над проблемою | 5 | Удосконалення роботи педагогічного колективу з обдарованими і здібними дітьми | 6 | Обговорення запропонованих рекомендацій на засіданнях методичного об’єднання, вироблення заходів стосовно їх реалізації. Визначення індивідуальних науково-методичних проблем, виходячи зі загальної проблеми, специфіки гуртка й уподобань кожного педагога | 7 | Організація взаємовідвідування занять гуртків із метою вивчення роботи керівників гуртків над проблемою | 8 | Організація взаємовідвідування позакласних заходів з метою вивчення роботи керівників гуртків над проблемою | 9 | Випуск методичних бюлетенів із досвіду роботи над проблемною темою | 10 | На засіданнях методичного об’єднання керівників гуртків розглянути питання: - Система діяльності педагога у підготовці та проведенні заняття - про роботу над проблемою керівників гуртків на І етапі - технології інтерактивного навчання на заняттях гуртків в системі особистісно орієнтованого навчання - про самоосвіту керівників гуртків; - про роботу з обдарованими вихованцями; | 11 | Засідання педради Розвиток проектної культури педагогів як спосіб підвищення професійної компетентності» | 12 | Засідання методичної ради: - про шляхи підвищення в учнів мотивації до занять в гуртках; - науково-методична діяльність і впровадження сучасних технологій у навчально-виховний процес; - удосконалення навчального процесу на основі сучасних технологій; - запровадження інноваційних технологій у діяльність учнівського самоврядування; - результати роботи над науковою проблемою ЦПРДТ та керівників гуртків над індивідуальними методичними темами. | 13 | Методична конференція «Раціональна організація праці як засіб попередження перевантаження вихованців» | 14 | Оформити папки «Як працювати над науково-методичною проблемою», «Як узагальнити свій досвід» | 17 | Вивчення професійних умінь рівня кваліфікаційної підготовки керівників гуртків шляхом діагностування |
2-й рік роботи (2014-2015 н.р.)
№ з/п | Заходи | 1 | Діагностика рівня сформованості загально навчальних інформаційних умінь вихованців основного рівня. | 2 | Моніторинг навчальних досягнень учнів з метою вивчення впливу нових напрямків роботи на результативність занять в гуртках | 3 | Удосконалення системи роботи керівників гуртків у контексті роботи над проблемою | 4 | Творчі звіти керівників гуртків за результатами роботи над проблемою (на засіданнях м/о) | 5 | Моніторинг особистого професійного зростання керівників гуртків | 6 | Вивчаємо досвід. Взаємовідвідувння занять гуртків. Робота педагога над проблемою. | 7 | Засідання методичної ради: - робота творчої групи з навчально-методичної проблеми ЦПРДТ; - звіти-презентації м/о про роботу над проблемою Науково-технічний та натуралістичний напрямок – січень Художньо-естетичний – березень Туристсько-краєзнавчий - квітень - про організацію роботи на ІІ етапі роботи над проблемою | 8 | Психолого-педагогічний семінар | 9 | Оформити папки-допомоги щодо запровадження навчально-методичної проблеми | 10 | Організація навчання інформаційних технологій (курси «Intel. Навчання для майбутнього» | 11 | Засідання м/о: - впровадження креативних освітніх технологій в практику гурткової роботи; - розвиток креативного потенціалу вихованців на заняттях гуртків коп.»ютерних технологій ; - використання інноваційних технологій для розвитку творчого мислення; - комп’ютерні технології на заняттях гуртків декоративно-прикладного мистетцва; - використання мережевих технологій у підвищенні фахового рівня (художньо-естетичний напрямок) - упровадження медіа-технологій у навчально-виховний процес (природничо-математичний цикл); - комп’ютерна презентація як засіб розкриття творчих здібностей вихованців ); - використання комп’ютерних технологій на заняттях туристсько-краєзнавчих гуртків | 12 | Засідання педагогічних рад: - підвищення ефективності заняття гуртка за рахунок упровадження особистісно орієнтованого спрямування дидактичних, методичних технологій та морально-психологічного аспектів; - пошуково-дослідницька діяльність за допомогою засобів інформаційно-комунікативних технологій (березень) | 13 | Психолого-педагогічний семінар: «Створення психолого-педагогічних умов для виховання креативної особистості» (жовтень) | 14 | Методичний практикум: «Освітні технології» | 15 | Методична сесія: «Проектуємо успішне заняття гуртка» | 16 | Сучасні педагогічні технології, комп’ютеризація навчально-виховного процесу | 18 | Питання на засідання методичної ради: - про шляхи підвищення в учнів мотивації до навчання; - науково-методична діяльність і впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес. |
3-й рік роботи (2015-2016 н.р.)
№ з/п | Заходи | 1 | Засідання методичних об’єднань керівників гуртків: - Інтегровані заняття гуртків – проблеми сьогодення; - Інновація в конкурсах з інформаційних технологій; - Розвиток творчих здібностей школярів; | 2 | Засідання педагогічної ради: - стимулювання і заохочування учнів до освітньої діяльності; - інформаційно-комунікативні технології в навчальному процесі сучасного позашкільного закладу | 3 | Засідання методичної ради: - розвиток творчих здібностей учнів як засобу самовираження особистості; - моніторингова діяльність методичних об’єднань - участь у видавничій діяльності «Панорама творчих надбань керівника гуртка»; - формування навичок самостійної роботи учнів у позаурочний час | 5 | Круглий стіл «Що таке моніторингові дослідження? Для чого і як вони здійснюються?». Результати моніторингу участі вихованців у масових заходах. | 6 | Проведення анкетування, діагностичних вимірів з питань навчальної та методичної роботи | 7 | Семінар-тренінг «Методика організації проектної діяльності вихованців» | 8 | Практичний семінар «Інноваційний пошук керівника гуртка. Осмислення заняття гуртка як результат застосування інноваційних педтехнологій» | 9 | Методичний тиждень «Розвиток ключових компетенцій та творчості вихованців через використання новітніх технологій» | 10 | Звіт творчої групи про роботу над методичною проблемою | 11 | Діагностування педагогічного досвіду керівників гуртків | 12 | Наказ про підсумки методичної роботи на ІІІ етапі реалізації науково-методичної проблеми | 4-й рік роботи (2016-2017 н.р.)
№ з/п | Заходи | 1 | Засідання методичних об’єднань керівників гуртків: - упровадження інноваційних технологій на заняттях гуртків; - мультимедійні презентації на заняттях | 2 | Виховна робота: компетентнісний підхід до проектної технології | 3 | Виховання інтересу до колективної творчої діяльності, формування лідерських та організаторських якостей у вихованців | 4 | Моніторинг результативності роботи над проблемою | 5 | Творчість керівника гуртка: шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів | 8 | Засідання методичної ради: - організація роботи учнів над створенням навчального проекту – система роботи керівника гуртка щодо контролю знань, умінь та навичок; - мистецтво ведення сучасного заняття гуртка як запорука якісної освіти; - вивчення й узагальнення досвіду із системи роботи педагогів; - особистісне й професійне зростання педагога як умова розвитку школи життєвої компетентності; - модернізація науково-методичної роботи; - впровадження засобів нових інформаційних технологій у навчально-виховний процес: застосування нових ІКТ в управлінській діяльності застосування нових ІКТ у навчально-виховному процесі застосування нових ІКТ у виховному процесі | 9 | Науково-практичний семінар: «Використання новітніх технологій як засіб розвитку творчих здібностей вихованців » |
5-й рік роботи (2017-2018 н.р.)
№ з/п | Заходи | 1 | Майстер-клас «Мої методичні знахідки» (узагальнення досвіду роботи керівників гуртків по темі: «Реалізація використання інформаційно-комп’ютерних технологій активного та інтерактивного навчання») | 2 | Конференція: «Підсумки роботи над проблемою» | 3 | Педагогічна вітальня: «Яким має бути заняття гуртка якого чекають» | 4 | Засідання методичної ради: «Синтез інформаційно-комп’ютерних та інноваційних ед..технологій» | 5. | Наказ про підсумки і завершення роботи над науко-методичною пролемою. | |
Комментариев нет:
Отправить комментарий