вторник, 4 сентября 2012 г.

ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА індивідуального плану роботи молодого педагога




ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА
індивідуального плану роботи молодого педагога

Індивідуальний план стажування складає молодий керівник гуртка під безпосереднім керівництвом педагога-наставника, призначеного керівником закладу на період першого року роботи в закладі. План затверджується керівником закладу.
1.       Навчальна робота:
·          ознайомитися з правилами внутрішнього розпорядку;
·          ознайомитися з навчально-методичною базою кабінету (лабораторії)
·          ознайомитися з перспективним та поточним плануванням роботи закладу;
·          детально ознайомитися з навчальною програмою гуртка та пояснювальною запискою до неї;
·          ознайомитися з вимогами до ведення гурткової документації;
·          спланувати навчальну, виховну та масову роботу гуртка;
·          виготовити наочні посібники (вказати які).

2.       Виховна робота:
·          ознайомитися зі змістом та формами виховної роботи в гуртках, вимогами до планування;
·          ознайомитися із календарем знаменних та пам’ятних дат на навчальний рік, планом обласних масових заходів;
·          освоїти орієнтовну програму вивчення індивідуальних особливостей вихованців;
·          вивчити особовий склад вихованців гуртка, їхні індивідуальні особливості;
·          налаштувати зв’язок з батьками вихованців;
·          провести виховні бесіди за визначеною тематикою;
·          підготувати і провести батьківські збори за визначеною тематикою.

3.       Методична робота:
·          брати активну участь у методичних заходах закладу та в роботі Школи молодого педагога;
·          ознайомитися з дидактичними вимогами до складання плану заняття;
·          ознайомитися зі схемами аналізу та самоаналізу заняття, виховного заходу;
·          ознайомитися з методичною літературою з фаху;
·          вивчити картотеку передового педагогічного досвіду з напряму роботи гуртка;
·          вивчити досвід роботи наставника;
·          відвідати заняття керівника гуртка з досвідом роботи;
·          провести відкриті заняття;
·          працювати над створенням власної картотеки літератури з напряму роботи гуртка.

4.       Громадська робота:
·          брати активну участь у роботі громадських організацій закладу;
·          виконувати доручення адміністрації, педагогічного колективу;
·          брати активну участь у масових заходах різного рівня (з напряму роботи гуртка);
·          підготувати і провести бесіди, заходи.


Затверджую:
директор ЦПРДТ
Тидір Т.В.


Індивідуальний план
роботи  керівника  гуртка «Пішохідний туризм»
  Мордованця Василя Івановича
І. Навчальна робота

Назва
Термін виконання
Місце
Проведення, хто консультує
Наставник
Примітка
Ознайомитися зі змістом та формами виховної роботи в гуртках, вимогами до планування;
До 15 вересня

Ференц Л.В., керівник гуртків

ознайомитися з навчально-методичною базою
До 1 жовтня
Методичний кабінет
Ференц Л.В., керівник гуртків

Ознайомитися з перспективним та поточним плануванням роботи закладу

До 1 жовтня
Тидір Т.В., директор
Ференц Л.В., керівник гуртків

детально ознайомитися з навчальною програмою гуртка та пояснювальною запискою до неї

До 12 вересня
Рудейчук М.М.
методист
Ференц Л.В., керівник гуртків

ознайомитися з вимогами до ведення гурткової документації

До 15 вересня
Тидір Т.В., директор
Ференц Л.В., керівник гуртків

спланувати навчальну, виховну та масову роботу гуртка


До 15 вересня
Рудейчук М.М.
методист
Ференц Л.В., керівник гуртків



1.     Виховна робота:


ознайомитися зі змістом та формами виховної роботи в гуртках, вимогами до планування

До 15 вересня
Рудейчук М.М.
Ференц Л.В., керівник гуртків

ознайомитися із календарем знаменних та пам’ятних дат на навчальний рік, планом обласних масових заходів

До 1 жовтня
самостійно
Ференц Л.В., керівник гуртків

освоїти орієнтовну програму вивчення індивідуальних особливостей вихованців

 Протягом вересня-жовтня
самостійно
Ференц Л.В., керівник гуртків

вивчити особовий склад вихованців гуртка, їхні індивідуальні особливості

Протягом вересня – жовтня
самостійно
Ференц Л.В., керівник гуртків


налаштувати зв’язок з батьками вихованців
Протягом вересня - листопада
самостійно
Ференц Л.В., керівник гуртків


провести виховні бесіди за визначеною тематикою
Прогягом року
самостійно
Ференц Л.В., керівник гуртків

підготувати і провести батьківські збори за визначеною тематикою


Протягом року
самостійно
Ференц Л.В., керівник гуртків

1.     Методична робота:


брати активну участь у методичних заходах закладу та в роботі Школи передового педагогічного досвіду
Протягом року
Рудейчук М.М., методист
Ференц Л.В., керівник гуртків


ознайомитися з дидактичними вимогами до складання плану заняття
вересень
Самостійно на основі наданих методичних матеріалів
Ференц Л.В., керівник гуртків

ознайомитися зі схемами аналізу та самоаналізу заняття, виховного заходу

Протягом листопада – грудня
Самостійно на основі
Наданих методичних матеріалів
Ференц Л.В., керівник гуртків

ознайомитися з методичною літературою з фаху

 Протягом року
самостійно
Ференц Л.В., керівник гуртків

вивчити картотеку передового педагогічного досвіду з напряму роботи гуртка

Протягом року
самостійно
Ференц Л.В., керівник гуртків

відвідати відкриті заняття керівників гуртків

Протягом року (згідно графіка відкритих занять)
(згідно графіка відкритих
занять )
Ференц Л.В., керівник гуртків




 

Комментариев нет:

Отправить комментарий