ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА
індивідуального плану роботи молодого педагога
Індивідуальний план стажування складає молодий керівник гуртка під безпосереднім керівництвом педагога-наставника, призначеного керівником закладу на період першого року роботи в закладі. План затверджується керівником закладу.
1. Навчальна робота:
· ознайомитися з правилами внутрішнього розпорядку;
· ознайомитися з навчально-методичною базою кабінету (лабораторії)
· ознайомитися з перспективним та поточним плануванням роботи закладу;
· детально ознайомитися з навчальною програмою гуртка та пояснювальною запискою до неї;
· ознайомитися з вимогами до ведення гурткової документації;
· спланувати навчальну, виховну та масову роботу гуртка;
· виготовити наочні посібники (вказати які).
2. Виховна робота:
· ознайомитися зі змістом та формами виховної роботи в гуртках, вимогами до планування;
· ознайомитися із календарем знаменних та пам’ятних дат на навчальний рік, планом обласних масових заходів;
· освоїти орієнтовну програму вивчення індивідуальних особливостей вихованців;
· вивчити особовий склад вихованців гуртка, їхні індивідуальні особливості;
· налаштувати зв’язок з батьками вихованців;
· провести виховні бесіди за визначеною тематикою;
· підготувати і провести батьківські збори за визначеною тематикою.
3. Методична робота:
· брати активну участь у методичних заходах закладу та в роботі Школи молодого педагога;
· ознайомитися з дидактичними вимогами до складання плану заняття;
· ознайомитися зі схемами аналізу та самоаналізу заняття, виховного заходу;
· ознайомитися з методичною літературою з фаху;
· вивчити картотеку передового педагогічного досвіду з напряму роботи гуртка;
· вивчити досвід роботи наставника;
· відвідати заняття керівника гуртка з досвідом роботи;
· провести відкриті заняття;
· працювати над створенням власної картотеки літератури з напряму роботи гуртка.
4. Громадська робота:
· брати активну участь у роботі громадських організацій закладу;
· виконувати доручення адміністрації, педагогічного колективу;
· брати активну участь у масових заходах різного рівня (з напряму роботи гуртка);
· підготувати і провести бесіди, заходи.
Затверджую:
директор ЦПРДТ
Тидір Т.В.
Індивідуальний план
роботи керівника гуртка «Пішохідний туризм»
Мордованця Василя Івановича
І. Навчальна робота
Назва | Термін виконання | Місце Проведення, хто консультує | Наставник | Примітка | |||
Ознайомитися зі змістом та формами виховної роботи в гуртках, вимогами до планування; | До 15 вересня | Ференц Л.В., керівник гуртків | |||||
ознайомитися з навчально-методичною базою | До 1 жовтня | Методичний кабінет | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
Ознайомитися з перспективним та поточним плануванням роботи закладу | До 1 жовтня | Тидір Т.В., директор | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
детально ознайомитися з навчальною програмою гуртка та пояснювальною запискою до неї | До 12 вересня | Рудейчук М.М. методист | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
ознайомитися з вимогами до ведення гурткової документації | До 15 вересня | Тидір Т.В., директор | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
спланувати навчальну, виховну та масову роботу гуртка | До 15 вересня | Рудейчук М.М. методист | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
1. Виховна робота: | |||||||
ознайомитися зі змістом та формами виховної роботи в гуртках, вимогами до планування | До 15 вересня | Рудейчук М.М. | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
ознайомитися із календарем знаменних та пам’ятних дат на навчальний рік, планом обласних масових заходів | До 1 жовтня | самостійно | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
освоїти орієнтовну програму вивчення індивідуальних особливостей вихованців | Протягом вересня-жовтня | самостійно | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
вивчити особовий склад вихованців гуртка, їхні індивідуальні особливості | Протягом вересня – жовтня | самостійно | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
налаштувати зв’язок з батьками вихованців | Протягом вересня - листопада | самостійно | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
провести виховні бесіди за визначеною тематикою | Прогягом року | самостійно | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
підготувати і провести батьківські збори за визначеною тематикою | Протягом року | самостійно | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
1. Методична робота: | |||||||
брати активну участь у методичних заходах закладу та в роботі Школи передового педагогічного досвіду | Протягом року | Рудейчук М.М., методист | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
ознайомитися з дидактичними вимогами до складання плану заняття | вересень | Самостійно на основі наданих методичних матеріалів | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
ознайомитися зі схемами аналізу та самоаналізу заняття, виховного заходу | Протягом листопада – грудня | Самостійно на основі Наданих методичних матеріалів | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
ознайомитися з методичною літературою з фаху | Протягом року | самостійно | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
вивчити картотеку передового педагогічного досвіду з напряму роботи гуртка | Протягом року | самостійно | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
відвідати відкриті заняття керівників гуртків | Протягом року (згідно графіка відкритих занять) | (згідно графіка відкритих занять ) | Ференц Л.В., керівник гуртків | ||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий