роботи ш к о л и
педагога – організатора на 2006-2007 н.р.
Вересень
1.Елементи педагогічної майстерності організатора дитячого колективу.
2. Планування роботи педагога – організатора на навчальний рік.
Жовтень
1.Зарубіжні дитячі і молодіжні організації та неформальні об’єднання молоді на сучасному етапі. Міжнародно-правовий захист прав та інтересів дітей та молоді.
2.Створення дитячої організації у школі.
Листопад
1. Формування в учнів трудової культури засобами народознавства.
2. Народознавчі традиції в школі. Підготовка традиційних шкільних свят.
Грудень
1.Виховання – як батьківський обов’язок. Сім’я – первинний осередок виховання. Робота педагога – організатора з батьками.(Рекомендації педагогам (батькам) щодо організації роботи в учнівських колективах з питань молодіжної субкультури.)
2.Організація та проведення сімейних масових заходів у школі.
3. Організація різдвяно-новорічних свят у школі. Робота педагога-організатора з дитячим колективом в період зимових канікул.
Січень
1.Фольклор як засіб морально-етичного виховання молодших школярів.
Науково – дослідницька та пошукова робота з краєзнавства у школі.
Лютий
1.Національні, всеукраїнські та регіональні програми.
2.Розробка заходів по їх реалізації.
3.Підготовка інтелектуально-розважальних програм “Що?Де? Коли?”
Березень
1.Від учнівського самоврядування до самоврядної громади.
2.Колективні творчі справи учнівського колективу.
Квітень
1.Естетичне виховання в школі. Стан проблеми естетичного виховання у науковій літературі.
2. Організація і проведення диспутів, дискусій.
Травень
1. Робота педагога – організатора по формуванню у дітей та підлітків навичок здорового способу життя.
2. “Складання соціального паспорту інтересів і запитів дітей середнього та старшого шкільного віку” (Ділова гра)
Комментариев нет:
Отправить комментарий